Klachtenregeling



Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiƫnt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.

Voor spoedgevallen buiten de openingsuren kunt u naar de Wilhelmina apotheek.
's Avonds, 's nachts en in het weekend bereikbaar.

Wilhelmina apotheek
Europaweg-Zuid 1
9401 RK Assen
T: 0592 302324
Website: Klik hier

Neem uw verzekeringspas en een geldig identiteitsbewijs mee.
Betalen is alleen mogelijk per pin.

Maandag 08:00 - 17:30
Dinsdag 08:00 - 17:30
Woensdag 08:00 - 17:30
Donderdag 08:00 - 17:30
Vrijdag 08:00 - 17:30