Klachtenregeling – Maak gebruik van onze nieuwe bestel app MedGemak (via de Play Store of Apple Store) of ga naar mijngezondheid.net – Westerbork

Maak gebruik van onze nieuwe bestel app MedGemak (via de Play Store of Apple Store) of ga naar mijngezondheid.net

Maak gebruik van onze nieuwe bestel app MedGemak (via de Play Store of Apple Store) of ga naar mijngezondheid.net

Groeneweg 3 9431BJ Westerbork Tel:0593 37 15 90 Fax:0593 37 15 91

info@apotheekwesterbork.nl

                     

Testimonials

Willem

Meedenken, vriendelijk, goed inzicht en behulpzaam
"Ik ben regelmatig in het buitenland en als ik dan mijn medicijnen eerder vraag is dat geen probleem. Meedenken, vriendelijk, goed inzicht en behulpzaam. "

Sylvia

De vriendelijkheid en bereidheid iedereen te voorzien van hun medicijnen

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.